Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2017, 13:16   #49
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik geef je uiteraard gelijk met betrekking tot efficientie, en mijn opmerking was ook niet op jou gericht.

Het was eerder gericht op de stuurlui aan wal die met een beperkte kennis van zaken en vooral gebaseerd op een ingebakken conservatisme argumenten proberen te verzinnen waardoor alles wat Elon Musk doet, of Silicon Valley in uitbreiding, gedoemd is om te mislukken "omdat het niet voldoet aan de bestaande normen".

Geld verdien je niet door je aan de normen te houden. Geld verdien je door de normen te verzetten, te verbeteren en revolutionair te werken. De gemiddelde Belgische KMO en Belgische burger is zo risico avers dat ze dat nooit begrijpen. Ik zie hetzelfde gedrag in mijn R&D projecten, alles moet no-cash out zijn voor die bedrijven. Een cent investeren zonder subsidie doen ze niet.
Uiteraard heb je gelijk maar, nogmaals, ik bekijk het als potentiële koper en dan moeten we met rationele argumenten omgaan.

Het zou best kunnen zijn dat 1000 euro in aandelen kopen van Tesla meer zal opbrengen dan een Powerwall van 7000 euro aan te schaffen.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden