Los bericht bekijken
Oud 10 september 2002, 22:02   #24
Onbemind
Vreemdeling
 
Onbemind's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6
Stuur een bericht via ICQ naar Onbemind
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rope
Ik raadpleeg verschillende tijdschriften, dagbladen en nieuwsuitzendingen. Door mijn werk zit ik praktisch dagelijks in Brussel, Antwerpen, Luik of een andere grootstad en zelden in de "mooie" buurten. Door hetgene ik al gezien, gehoord en beleeft heb, heb ik mij een mening gevormd. U kent mij helemaal niet en weet niet vanwaar ik kom. Dus wie bent u om mij te verwijten dat ik een hypocriet ben?

Kom liever eens met degelijke argumenten in de vorm van teksten, links of titels van boeken om aan te tonen dat ik ongelijk heb. Laat zien dat u kan bewijzen dat hetgene u hier beweert wel degelijk waar is en dat u niet alleen holle uitspraken doet en hete lucht blaast.
Ik ben reuzeblij, dat u dan “toch” een eigen mening hebt gevormd, maar ik vraag me af hoe u dan in het VB bent terecht gekomen. Als u zoveel ziet, hoor en meemaakt, kunt u toch in zekere zin enige vorm van intelligentie hebben verworven. Of hoort u enkel de aanklachten van de Belgische bevolking en laat de rest u koud? Dan kan ik wel afleiden, wat voor visie u hebt gevormd en hoe u duidelijk partij kiest. Ik denk en ben er zeker van dat je alles uit de ogen van de Belg hebt gezien, maar hebt u ooit getracht om het langs de andere kant te bezien? Ik denk het niet, want aan je manier van praten en doen, kan ik zien wat voor individu u bent, namelijk u bent gebrainwasht. Haat is in u gepompt en is er niet meer uit te krijgen.
Dit is een beeld dat u uitstraalt, misschien kan ik het mis hebben, maar als je met tegenargumenten kunt komen, zal ik ze in alle sereniteit overwegen en –voor u- geloven.
Ik heb je niet voor hypocriet uitgemaakt, maar ik zie dat je zeer gevoelig bent voor enige vorm van kritiek, hiervoor mijn verontschuldigingen. Ik wist niet dat je lange tenen had.

Boeken, tijdschriften,….. worden door mensen als u geschreven, zij die voor een welbepaalde partij kiezen, en daar moet ik niets van hebben. Ik zie wat er gebeurd en mensen interpreteren graag de zaken verkeerd. Niet dat ik het doe, maar velen onder ons doen het vaak zonder na te denken. Ook jij mag mijn woorden interpreteren op uw manier, daar heb ik niets op tegen. Maar wel verwacht ik van ieder (ongeacht de nationaliteit) dat ie vriendelijk blijft en niet naar de wapens grijpt, ook al is het in dit geval in de vorm van woorden.
Onbemind is offline   Met citaat antwoorden