Los bericht bekijken
Oud 23 december 2014, 01:42   #226
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Merk dat Amanpur ronduit liegt over wat de RT journaliste zogezegd gezegd had. CNN style zeker?

En verderop wordt het helemaal interessant. Als het gaat over censuur. En dat gaat CNN dan juist censureren.

Is standaardpraktijk hoor. Interviews met Morales bv krijgen hetzelfde aan hun broek. Knip en plakwerk. Daar heeft Morales tegen geprotesteerd. Het enigste wat je kan doen is live vragen. Maar ook dat lukt niet goed. Dat laat men je niet uitspreken. Heeft Morales ook al meegemaakt. Interview werd gewoon afgebroken. Onbeleefd tot en met voor een staatshoofd. Maar dat is CNN. Manipulatie tot en met. Ik heb het zelf meegemaakt in Honduras en ken iemand die soms (culturele) documentaires voor de BBC maakt die me exact hetzelfde vertelde (niet alleen over CNN)... CNN documentaires zijn zelfs scripted..."We hebben nog iemand nodig die dit zegt" kreeg ik ooit te horen.

Merk ook hoe de RT journalist argumenteert dat RT overheid is maar dat niet verbergt, terwijl verschillende programma's op CNN overheid zijn maar dat dat verborgen gehouden wordt voor de kijker....knip.

Ik heb dit opmerkelijk artikel en video destijds bekeken, maar vergeten te plaatsen. Bedankt voor het posten van dit materiaal.

Mevrouw Amanpoor is een uiterst hatelijke vrouw, het gezicht van CNN.

Volgende was mijn reactie na het bekijken van al deze leugens en censuur:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Amanpour Nr.1 geweld en tevens misdadig

Wat mij betreft mogen ze haar 'wegknippen' uit hun aanbod.

Interessant verhaal in Honduras. Thanks. Uiteraard is ook CNN staatstelevisie, zelfs de CIA zelf is daar 'werkzaam'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 23 december 2014 om 01:51.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden