Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2016, 14:24   #254
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bovendien is uw "sterfhuis" begeleiding zéér simplistisch en zelfs onwettelijk. Iemand met 2 gram verstand kan identiek hetzelfde doen zonder uw dure tussenkomst maar stelt zich ook bloot aan gerechtelijke vervolging.
Al mijn sterfhuisconstructies bevatten gedeelten CONTRA LEGEM en zelfs tegen de openbare orde ! nogmaals lees de draad van dat fabriek waar ik 1 miljoen euro ga aan verdienen.

Geen enkel advocaat of boekhouder moet zoiets riskeren (verkapte vereffenings techniek en uur 00.00 ) maar ik moet ,mij niet schikken naar een stafhouder ,ik ben geen advocaat.

Ik doe het en betaal de boete van 250 EURO en klaar is kees. Daarom dat ik zoveel geld verdien ik werk met oneigenlijke constructies en met contra legem , ik weet wat de sancties zijn .Daarom zit de Sv in mijn conjugy classes en niet de SW.Ik rijd constant door rood licht maar veroorzaak geen accidenten en betaal de boetes.Mijn klanten riskeren niets zij zijn maar passagiers ,ik zit aan het stuur en krijg de boete.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  35308219-trafiic-light-illustrator-red-yellow-and-green-light-Stock-Photo.jpg‎
Bekeken: 61
Grootte:  122,3 KB
ID: 104439  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden