Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 13:13   #26
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
1 atoomnbommetje in een goed afgeschermde container , en we kunnen 1 havenstad in Europa afschrijven. Zo moeilijk is dat.
Maar voor dezelfde moeite is dat een container VX.


Ik zie nergens een contradictie tot wat ik geschreven heb.
Als Trump morgen beslist "zomaar" op de grote rooie knop te drukken heeft iedereen onder hem het recht dat order niet uit te voeren. En ja, ik heb de regel van 2 in de 3mancrew gelezen.
Het is mij niet bekend dat Klein Kimmetje van plan is om een Europese havenstad op te blazen, en eerlijk gezegd zie ik geen enkele reden waarom hij dat zou doen : als hij ooit van plan (en in staat) zou zijn om een havenstad plat te leggen zal het geen Europese zijn. Maar als u over andere informatie beschikt mag u deze gerust op tafel gooien.

Hoe dan ook : ik laat u inschatten hoe lang Noord-Korea overeind zou blijven na een door u beschreven aanval op een havenstad eender waar ter wereld.

Voor wat Trump betreft en het gevaar dat hij betekent voor de wereldvrede : het goede nieuws voor u is dat u mij en/of zowat elke politieke analist ter wereld nooit gelijk zult hoeven te geven.

Hoewel.... we kunnen het onderwerp nadien in het hiernamaals misschien nog te berde brengen. Ik ben dat niet al te groot geblondeerd madammetje dat in hoofdzaak enkel gestoomde verse groenten eet, en zonodig uw taal spreekt met een naar verluid verschrikkelijke Franse tongval. Als u zo goed wilt zijn om een recent exemplaar van Le Monde onder de arm te nemen kunnen we mekaar niet mis lopen, en dan praten we er verder over bij een kop hiernamaalse thee.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden