Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2009, 11:38   #52
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Om misverstanden te voorkomen: ik verdedig de inhoud van de uitspraak niet.
Wat ik probeer aan te tonen is dat deze vuige uitspraak over Israel niet van dit forum verwijderd zal worden via rechtzaken en door discriminatie commissies in te schakelen.
Ik stelde dat de zaak wel juridisch aan te pakken is als de reden tot oproep van vernietiging de aanwezigheid van Joden is. Wat eventueel omzeild kan worden door niet over Joden te praten maar over zionisten of desnoods over Israeliërs. Ugh.
Waarbij ik ervan uit ga dat de Ned. regelgeving op deze punten overeenkomt met de Belgische: beide zijn implementaties van bindende EU regelvoorschriften.
Het ging over de juridische situatie.
De morele situatie is een andere. Het ligt aan de fatsoensopvatting van de moderatoren en de soort van moraliteit die ze voorstaan voor zichzelf en de forumbezoekers , wat ze doen.
Voor mij hebben de beheerders van dit forum een foute keuze gemaakt door het te laten staan.
Mijn mening over het fatsoen van de persoon die de uitspraak gedaan heeft zal ik maar niet uitspreken; mijn emoties zouden mijn woordkeus zo kleuren dat, daar twijfel ik niet aan, ik een ban zou krijgen.
Mahalingam is offline