Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2007, 17:16   #45
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
Daar gaan we weer... Is dat dan echt te moeilijk om zuiver inhoudelijk te discussiëren?
Wat jou betreft heb ik daar inderdaad een probleem mee.
Jij vertoont ook geen schroom mij "dom" te noemen.

Citaat:
Dat beweerde ik ook niet, ik zei dat ik de indruk krijg dat men er geen bezwaar tegen zou hebben als België gesplitst wordt. Als men er wel bezwaar tegen zou hebben, zou men immers niet in meerderheid stemmen op partijen die zelfstandigheid (CD&V) of onafhankelijkheid (VB, N-VA, LDD) nastreven. Als België echt belangrijk gevonden zou worden, zou stemmen op mensen die het tegenovergestelde nastreven een brug te ver zijn.
CD&V heeft warm en koud geblazen tijdens de verkiezingscampagne. Ik denk dat vandaag de dag niemand echt zeker weet waar zij voor staan op communautair vlak.

Als je "paars" beu bent gezien, resten je nog maar weinig opties. Als mensen echt Vlaamsgezind zouden stemmen, had N-Va al lang alleen opgekomen.

Citaat:
De zwijgende meerderheid die zich nog nooit heeft laten horen? De zwijgende meerderheid die er altijd is?
Moet je dan luisteren naar een minderheid die het hardst roept en denkt de absolute waarheid te verkondigen?

Citaat:
Ik zou er maar niet teveel op rekenen. In geen enkel land is de politieke betrokkenheid 100%.
Ik bekijk de zaak vanuit een ander standpunt. Ik zit er nl. middenin, jij niet.
Kim is offline   Met citaat antwoorden