Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2005, 11:40   #18
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

De briefschrijver geniet inderdaad van al die mediabelangstelling. Moest er vanaf de eerste brief geen ruchtbaarheid aan gegeven zijn was het hele gegeven een stille dood gestorven.
De naam Nieuw Vrij Vlaanderen waar telkens mee afgetekend wordt is weer typisch, men weet dat het Vlaamsnationalisme vlug met extreem rechts wordt geassoscieerd en wordt hier gebruikt als afleider. het Nieuw in de benaming wordt hier ook misbruikt omwille van de N-VA denk ik. De Belgofielen springen er direct op en wijzen onmiddelijk met een beschuldigend vingertje naar het Vlaams Belang en het Vlaaamsnationalisme in het algemeen. De echte dader moet volgens mij een werknemer of ex werknemer zijn van desbetreffende firma of toch iemand uit die omgeving. (Hoogstwaarschijnlijk nog een Unitarist die zo Vlaanderen wil bezoedelen)


Dit was mijn post in een topic van enkele maanden terug: Dreigbrieven in de media.
Blijkbaar zat ik er toen niet veel naast. De hetse tegen het Vlaamsnationalisme was wederom verkeerd en met spijt in het hart zullen ze moeten toegeven dat het enkel een jaloerse collega was en dat het hele circus en mediabespeling tegen al wat rechts en Vlaams was fout was. Op naar de volgende vertoning.
Stef Leeuwenhart is offline