Los bericht bekijken
Oud 28 november 2016, 21:44   #123
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Deel België op in drieën, in een zelfstandig Brussel, Vlaanderen en Wallonië. Uw probleem opgelost dus en en Groot Nederland is bijna een feit. Naderhand zouden zowel Brussel als Wallonië vrijwillig kunnen aansluiten tot Heel Nederland, uw droom dus.
Maar Edwin toch! Ge kunt geen groter onbegrip voor mijn ideeën tentoonspreiden dan dat !
Hoe is dat mogelijk; nadat ik in mijn post waartegen dat uw reaktie is, ik stelde dat dit nu net is wat ik niet wil! Nadat ik stelde dat een zelfstandig Vlaanderen ons niet dichter bij Groot-Nederland brengt.

Ik wil bovendien Brussel absoluut niet zelfstandig, zoals ik reeds stelde, want daarin moet eerst de Taalreconquiusta worden voltrokken.
En dat is dus meteen de reden dat:
- ik momenteel tegen een zelfstandig Vlaanderen ben omdat we Brussel dan finaal kwijt zijn.
- Olivier Mangain voor een zelfstandig Vlaanderen is (Liever dan een konfederale lege-doos-België waarin de Vlamingen nog wél mee Brussel besturen.)

IK wil bovendien de Midden-Nederlanden niet in drieën splitsen nad�*t de Nederlanden reeds in drieën werden gesplitst. Of beter, werden gevierendeeld met inbegrip van de Franse Nederlanden.
Ik wil integendeel de Nederlanden herenigen op. Weliswaar op konfederale basis, een aloude Nederlandse traditie.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 november 2016 om 21:50.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden