Los bericht bekijken
Oud 28 november 2016, 21:49   #126
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Maar Edwin toch! Ge kunt geen groter onbegrip voor mijn ideeën tentoonspreiden dan dat !
Hoe is dat mogelijk; nadat ik in mijn post waartegen dat uw reaktie is, ik stelde dat dit nu net is wat ik niet wil! Nadat ik stelde dat een zelfstandig Vlaanderen ons niet dichter bij Groot-Nederland brengt.

Ik wil bovendien Brussel absoluut niet zelfstandig, zoals ik reeds stelde, want daarin moet eerst de Taalreconquiusta worden voltrokken.

IK wil bovendien de Midden-Nederlanden niet in drieën splitsen nad�*t de Nederlanden reeds in drieën werden gesplitst. Of beter, werden gevierendeeld met inbegrip van de Franse Nederlanden.
Ik wil integendeel de Nederlanden herenigen. Weliswaar op konfederale basis, een aloude Nederlandse traditie.
De inbedding van Brussel is dan binnen het huidige gewest Vlaanderen. Ze zijn dus omsingeld door Nederlands sprekenden. En die corridor kunnen de Walen op hun buik schrijven en ook de randgemeenten in Vlaanderen sluiten we voor Franstaligen. De vernederlandsing kan dan eindelijk beginnen. Dat is pas een leuke oplossing, de rest is te soft.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 28 november 2016 om 21:54.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden