Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 15:22   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Nollen Bekijk bericht
Heb ik ook twee keer moeten slikken (plus "een updating van het programma") tot ik kwaad werd en ze toch nog iemand gevonden hebben die iets van motoren afwist en dan was het euvel verholpen (Ford transit, terugnameklep van cartergassen die blokkeerde, iets dat elke mecanieker weet. Ge kunt beter zelf eens op het internet gaan zoeken).
We zijn terug in het ontwikkelingsstadium beland.

Paul
Doet me denken aan het EGR verhaal van mijn opeltje. Ik heb daarentegen wel een prima service van de garage. Binnenrijden, uitleggen dat het motormanagment alarmlampje op regelmatige basis aanspringt, maar dat het totaal geen invloed op rij-eigenschappen, noch verbruik had.
De garagist las de foutmeldingen van de computer uit, wist te vertellen dat het de Exhaust gas recuperating valve was die een alarm creërde, en dat er 3 oplossingen waren. De hangende klep vervangen door een nieuwe- kostenplaatje €250-
De hangende klep vervangen door een piraatstuk, -€180-Of het programma aanpassen zodanig die EGR niet meer gebruikt werd. Wat soms wel opgemerkt werd door de autocontrole bij de uitlaattesten. Kosten daarvan €0.

Totaal kostenplaatje voor mij op dat moment. €0
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden