Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2017, 05:13   #16
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinophai Bekijk bericht
Serieus overdreven maar dat mag.


Citaat:
In de provincie West-Vlaanderen zijn er sinds het begin van 2017 al zo’n 3.076 illegalen opgepakt. Dat blijkt uit cijfers die provincieraadslid voor N-VA, Kurt Himpe, opvroeg bij provinciegouverneur Carl Decaluwé.Bron.
Ge zult maar ergens ten velde een treinstel klaamaken en plots staat daar een man zonder hoofd met twee bloeddoorlopen ogen tegenover je voodootermen over je uit te braken.
Automaten met suikerwaren of drank worden kapotgeslagen en leeg geroofd.
Dorpels worden vol gescheten.
Er zijn ongetwijfeld nog wel hier of daar gehuchten waar niets van dit alles door dringt en waar de pro immigratie mensen samen wonen of misschien wonen hun schrijvers wel in uitgestorven dorpjes in Frankrijk waar ze leven als God, maar voor een groot deel van de bevolking is er dagelijks contact en het is zelden van aangename aard. Als blanken zijn we op voorhand koloniaal schuldig, rijk en racistisch en linksen en rechtsen met christenmorele mea culpa mentaliteit beamen dat maar wat graag. Och god ik ben zo zondig en schuldig ik voel me niet goed maar wel beter dan de racist. Ja god ik ben beter dan de racist, overspoel ons met al uw zwarte christen en moslimkinderen en veegt ons van de kaart want we zijn schuldig, schuldig en vergeef ons onze zonden tot in de hemel amen.


PS. Vergelijk het cijfer van de opgepakte illegalen in West Vlaanderen eens met de cijfers van de werkelijk uitgewezen mensen nationaal.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 3 augustus 2017 om 05:17.
Vlad is offline