Los bericht bekijken
Oud 11 april 2017, 09:40   #41
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Ik ben zeer goed op de hoogte van terrorisme jaren 70 en verder in Europa, dat was trouwens heel locaal en niet uit op wereldheerschappij.

In plaats van mijn geheugen op te frissen zou U beter uw "logisch redeneervermogen" laten nakijken.

Zet er dan ook de aanslagen van PLO en andere islamitische organisaties na.

Ik vroeg U trouwens naar uw punt! Het waarom dat U dit alles aanhaalt. Waarom, en ga nu niet weer aanslagen googelen en de islamitische groeperingen wegfilteren. Dat hebben we al gehad.

Uw punt graag?!
Burgers lieten zich destijds niet gek maken. Ze leefden gewoon door ondanks aanslagen van westerse groeperingen, Japanse of groeperingen uit het midden oosten
Heel lokaal? Waren anders nogal wat landen o.a. Duitsland, Spanje, UK, Ierland, Frankrijk, Nederland, België .....

In de beleving is het nu erger, wel Nederland kende alleen al ongeveer 80 bomaanslagen.
Voorlopig hebben we die nog niet gehad, evenmin executies burgers en lijken die dagen blijven liggen
Wel een aanslag op de Koninklijke familie, een idioot die burgers afknalde in een winkelcentrum en een aanslag op een politicus door doorgedraaide autochtonen

Extreem-rechts is geen vijand van IS, maar een bondgenoot.
Het gebruikt IS, aanslagen en Islam om aan de macht te kunnen geraken en zet burgers tegen elkaar op
Hoe meer onderlinge haat hoe beter het IS uitkomt
Guerilla is nauwelijks of niet te bestrijden met wapens en geweld, essentieel in de strijd is bevolking aan de eigen kant zien te krijgen
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden