Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 09:49   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
...
Een platte aanval op een flierefluiter en bon vivant, dat is het. De vergelijking met DSK is simpelweg grotesk en zegt veel over tot wat er gekomen is van Humo. Wat eens een (ietwat links) maar kwalitatief magazine was, is nu vervallen tot niet meer dan wat Story en Dag Allemaal is.
Gij zijt te oud om u de zaak van notaris X te herinneren. De affaire zelf, maar ook tien of meer jaar na de affaire, de getuigenis van een van de vermeende slachtoffertjes toen, en de hautaine weigering van excuses voor de pertinente en grovelijke vergissing.

En zo zijn er nog van die zaken geweest sedertdien.

Sommige buitenlandse tabloids zijn vreselijk ergerlijk goor. Maar je weet dat het tabloids zijn.
Humo doet zich voor alsof het, naast zijn populaire muziek, film ... artikelen, geen tabloid is. Een wolf in een schapenvacht.

Voil�*, ik heb het H-woord op mijn toetsenbord getikt; nu weiger ik het de volgende zes maanden nogmaals in te typen. Hygiëne thuis en elders !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden