Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 11:18   #15
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom zouden vrouwen vandaag de dag, tegenover een politieker, te bang zijn om te getuigen ?
En wat is dat voor een woord: 'getuigen'? Is dat tegenover een journalist? Of tegenover het gerecht ?
O ja, wellicht alleen tegenover de journalisten van Humo zeker ??


Ik weet niet wat er gebeurd is.
Is het 100 procent fantasie (van een afgewezen dame die kwaad is omdat hij haar niet moest hebben), is Polleke een ambetanterik tegenover dames, of zijn er echt criminele feiten gebeurd ?

Alleen, als humo het uitbrengt, vraag ik me af: wie in hemelsnaam gaat gaan praten over zijn probleem bij humo ?
Je stelt een goede vraag. Maar ga er niet te snel overheen dat P VDD nog altijd veel macht heeft in de pers. Hij kent het hele wereldje door en door en vooral diegenen die de plak zwaaien bij Corelio of bij VTM. Het is geen toeval dat zijn handtastelijkheden steeds bij medewerksters waren. De meerderheid van die mensen werkt met tijdelijke contracten, er zijn bij de jongeren nauwlijks nog vastbenoemde journalisten.
Een van de betrokken personen heeft letterlijk bij haar werkgever te horen gekregen dat ze het niet zouden op prijs stellen dat zij publiek zou getuigen. Het bedrijf wenste daar niet aan gelinkt te worden. Dan weet je als werknemer ook wel dat je het kunt afbollen als je het toch doet.

Op basis van wat ik weet, kunnen er nog zaken naar boven komen. Maar enkel als er nog enkelen het aandurven van uit de anonimiteit te treden.
We zien wel.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden