Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2017, 09:27   #6
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

Vandaag in de Washington Post. Yes, GOP leaders were making a joke:
.
Citaat:
Then Cathy McMorris Rodgers, the Republican conference chairman, chimes in. Her “big takeway” from the conversation is “just how sophisticated the propaganda” is in Russia. She and others hint at the NGOs Russia has bought in Europe, including the environmental groups that have been lined up to oppose fracking, a technology Russia doesn’t like because it lowers gas prices. “It isn’t just about Ukraine,” Ryan says. And then, a few seconds later, he adds “Russia is trying to turn Ukraine against itself.”
.
NGO's opgekocht door Rusland ??? Milieu-organisaties die ge-infiltreerd zijn door geheime agenten ???
Ik heb al eerder de vraag gesteld, waarom milieu-organisaties zo fel tegen kolencentrales zijn.
Wanneer auto's rijden op kolenstroom, vervuilen ze veel en veel minder.
Het beleid en de propaganda van GreenPeace en co schaadt het milieu. Het is veel beter, om eerst het gebruik van olie en gas af te bouwen. Als het transport overschakelt op elektrisch rijden, met een accu of met een waterstof tank, dan wordt de lucht in de steden meteen schoner. En de co2 uitstoot gaat veel forser omlaag. Bovendien is het veel goedkoper.
.
Ik heb al eerder de veronderstelling geuit, dat de milieu-organisaties geinfiltreerd zijn door agenten van de olie en gas industrie. Nu blijken ze, volgens Amerikaanse senatoren en congresleden, geinfiltreerd te zijn door FSB-agenten. Dan zijn de milieu-organisaties dus schuldig aan HOOGVERRAAD !!!
.
Onze zeer geachte leden der Tweede Kamer (het parlement in Nederland), hebben een motie aangenomen om kolencentrales in Nederland te sluiten.
Nederland heeft een aantal vrijwel nieuwe, buitengewoon efficiente kolencentrales.
Deze zouden nu op bevel van Rusland gesloten moeten worden, zodat Rusland meer olie en gas aan ons kwijt kan.
Ik geloof niet, dat de kamerleden allemaal in dienst staan van de Russen.
Ze worden gewoon door de milieu-bewegingen de verkeerde kant opgestuurd.
Een uitzondering is Diederik Samsom, voormalig actievoerder van GreenPeace en voormalig leider van de PvdA.
Kijken we naar zijn gedrag en hoe hij de PvdA kapot heeft gemaakt, dan zie ik daar duidelijk invloed van de FSB.
.
FoxNews is een Russisch propaganda kanaal
In de USA hebben ze FoxNews. Deze zender staat vierkant achter Trump en praat zijn meest idiote dingen goed. Of ze vallen Obama aan en zaaien haat tegen Obama en tegen de Democraten. Ze verdraaien alle feiten, liegen voortdurend en hebben de Amerikaanse samenleving gespleten. Inmiddels dreigt er daar een burgeroorlog of een totale politieke impasse door de voortdurende propaganda, die door de FSB wordt aangestuurd. Kijkers van FoxNews (Trump-stemmers) noemen Rusland hun vriend.
.
In Europa probeert Rusland hetzelfde.
.
Het is echt twee voor twaalf. We moeten nu terug naar de Koude oorlog en terugvechten tegen de Russen.
__________________
Iedere dag gaat het beter en beter en wij creeren een gouden toekomst !!!
www.groenepolitiek.info/
AndreasFirewolf is offline   Met citaat antwoorden