Los bericht bekijken
Oud 23 november 2011, 11:21   #48
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Bedankt voor de tip. Ik heb vrienden bij de overheid. Maar zal je advies ter harte nemen.

Overigens: een ruw stukje water. Het zou misschien ook nog een idee zijn om de hele Wolga af te zakken tot aan de Zwarte Zee (Nikolajev) .....
(wel een beetje off topic)
Die foto werd getrokken vanaf zee, dat is de rivier die in zee uitmondt. (beetje moeilijk te zien op de foto). Sporadische dorpjes, heel veel verlaten stranden met veel beren in het seizoen, en oneindige taiga. Je moet ook geen schrik hebben voor dure aanlegplaatsen, ongetwijfeld wordt je uitgenodigd door de districtschef met pakken eten en drinken er bovenop.


Dat wordt moeilijk want de Volga mondt uit in de Kaspische Zee. Inderdaad een leuk idee, dan passeer je ook heel interessante stukken Rusland, vandaar kun je dan door naar Iran, als je alle vergunningen hebt.Maar goed, off topic. Naar de Zwarte Zee kan in principe ook, maar dan moet je door Oekraïne, dat wordt een bureaucratische nachtmerrie, en je mist de mooiste stukken Volga.

Over die Rajoy heb ik niet veel te zeggen, hij is waarschijnlijk even saai en conservatief als hij eruit ziet. Ik hoop maar dat derelatie met cuba niette veel averij oploopt.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 november 2011 om 11:30.
tomm is offline   Met citaat antwoorden