Los bericht bekijken
Oud 18 november 2017, 09:22   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vreemd. Op de beelden zijn er enkel vlaams blok vlaggen te zien. let wel, het is jouw meest volstrekte recht om naast forumwoordvoerder van N-VA ook fan van het vlaams blok te zijn hoor. En uiteraard mag je dat aan de hele wereld veruitwendigen door enthousiast met die blok vlag te staan vendelen. Je bent een echt multiculturele n-va'er met sympathie voor het blok !

Hoe je het doet is voor mij onbegrijpelijk, ik zie niet in hoe je water en vuur kunt verenigen.
Democraat via N-VA, met sympathie voor een nazi partij als het blok...
Het lijkt wel dokter Jekyll and mister Hyde.
Als je 's avonds thuiskomt van je poltieke missie, vraagt je vrouw dan niet wie er vandaag aanwezig is ? De normale schoof, of die in blok-modus ?
Veel bla bla, ja !
Kijk welke vlag er hangt aan het hoofdkwartier van de nva; kijk welke vlaggen de plaatselijke kopstukken in jouw dorp uithangen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden