Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2012, 14:56   #26
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Toon mij eens aan welke waarden de islam heeft , die een toegevoegde waarde zijn voor Europa . en niet culinair of een andere waarde .

Wel vredespatroon en kapasiteit tot onderhandelen hebben ze in hun landen ?

Welk economisch patroon hanteren ze waar we met zen allen beter van kunnen worden ?

Welke ruimte is er binnen de Islam voor andere culuren en geloofsovertuigingen ?

Ga eens naar iran of pakistan enz en tracht eens aan het tempo dat men in België hanteerd om moskeen te bouwen , daar kerken te bouwen . je zal wel anders piepen

Ga eens naar die landen en bouw er eens scholen voor de meisjes en leer hun vrijheden en waarden als in west Europa ? Hoe lang denk je te leven ?
Op al uw vragen: Waarom?
Ik wil best discussiëren over islam binnen europa, maar wat "daar" gebeurt zijn mijn zaken niet.
Het ging over de vraag of de westerlingen de overname door de (radicale) islam steunen.

Nihilisme is geen partij voor een religie. De vraag is dus niet hoe sterk de Islam is, laat staan de radicale. De vraag is hoe sterk we nu staan met onze individualistische religievernietiging. Met onze "liberale" vrijheden. De overtuiging dat die leegte de islam zal opzuigen is fout gebleken. Dus ofwel vullen we het zelf op ofwel vult bv de islam het op. Bijvoorbeeld zeg ik dus, want de Islam is niet het enige vulmiddel.
Got ist tot ... wass nun? zegt u dat iets?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2012 om 15:01.
Steben is offline   Met citaat antwoorden