Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2016, 19:51   #24
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je legt het principe van marktwerking en marktconformiteit zeer goed uit.

En je weeklaag tegenover apple: zo mogen niets uitbrengen of 't is file aan de winkels over heel de wereld ....

Maar wat mij nu opvalt: het voetbal werkt ook met zeer weinig topmensen die waanzinnige bedragen verdienen.
Pleit jij ook om in die sector iets te doen, en ondertussen hen te verwijten dat ze aasgieren zijn ? Is Kompany een aasgier omdat hij niet naar Cercle Brugge gaat sjotten voor maar 10.000 euro per maand, ipv nu per dag ?

.
U heeft zich nooit aan marktwerking hoeven onderwerpen en hebt dus geen recht van spreken. Ik haat mensen die nooit in de privé gewerkt hebben, die enkel de goede kant van het kapitalisme kennen en daar dan vol lof over zijn en geen kritiek op aanvaarden op hun geliefde systeem. Zij zijn het laagste van het laagste van het laagste op aarde. Hypocrisie is de lijm die de wereld bijeen houdt zegt men wel eens maar hun hypocrisie is van die aard dat de wereld er in gaat op lossen.

Omdat de producten van Apple geliefd zijn is het goed dat deze verkocht worden met enorme winstmarges terwijl de grondstoffen ervoor door tienduizenden kinderen in erbarmelijke omstandigheden worden gedolven ?
Welk een redenering. Echt proficiat. Zo laag heb ik u nog nooit geweten. En dan bleiten als die zwarten hier met tienduizenden voor de deur staan ...

En mijn eerste bijdragen op dit forum lang lang geleden gingen over topsport. Ik heb er toe meermaals voor gepleit om meer te investeren in breedtesport ipv in topsport. Ik verafschuw topsport. Ik noem dat zelfs geen sport. Eén grote corrupte schijnboel terend op tribale reptielengevoelens.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 23 januari 2016 om 19:54.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden