Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2017, 22:31   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik wilde gewoon illustreren dat het grootste benzinestation niet onhaalbaar is om electrisch te maken. Je zak er gewoon een grote parking van moeten maken. Met 2700 bezoeken per dag, heb je pakweg 200 a 300 superchargers nodig.

Parking van een supermarktje.
Tsja, als je vanuit Luxemburg Wallonië binnen rijdt, dan is er aan het eerste benzinestation niet zo'n grote file zichtbaar ...

Open your mind. Uw geest werkt als een parachute. Dient tot niets, als het gesloten blijft.

Wees tegelijk niet bang. Niemand gaat heel plots geforceerd worden. De overgang zal geleidelijk genoeg gebeuren. Zo ongeveer gelijk nu de overgang van de Vlaamse diesel-lover naar terug benzine.

Ge moet zelfs niet goedgelovig zijn. Rustig afwachten ...
Vb. mijn actuele diesel van bijna 6 jaar is fiks geminderd in waarde. No prob: ik rijd er nog vinnig mee rond. Tot bijna aan Gibraltar elk jaar.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden