Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2017, 10:04   #26
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Weet je, zeg anders gewoon dat je het nodig hebt om beter te slapen
Ik slaap daar juist slechter van.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
dat dat in scène gezet was
Een protest hoeft niet in scène gezet te worden om fake te zijn.

Enerzijds heb je nieuwszenders als de NOS en de BBC die aantoonbaar de moeite hebben gedaan om elke verwijzing naar het islamitische motief van de terroristen weg te knippen uit hun berichtgeving.

En anderzijds staan die nieuwszenders de "islam is vrede"-leugen te pushen door met een veelvoud aan crew tov demonstranten in te zoomen op een aantal afgeprinte hashtags.

Dat is wat er zo fake is: in een lege straat staan 3 TV crews de propaganda van een obscuur lobbygroepje op te lepelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
, en dat je bijgevolg elke andere uitleg in twijfel zal trekken of als onzin afdoen.
Nee, een overtuigende uitleg kan mij van mening doen veranderen. Dit overtuigt mij echter niet:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
De feiten:
-de demonstranten zelf zeggen dat ze aan de politie toestemming vroegen om naar de pers toe te gaan;
-CNN zegt hetzelfde;
-CNN zijn lang niet de enigen die daar met camera's staan, ook andere nieuwszenders;
-andere nieuwszenders maakten ook melding van deze demonstratie;
-de organisatie van de demonstratie bevestigt ze ook.
"De demonstranten zeggen dit." en : "CNN & co zeggen hetzelfde" is gewoon niet goed genoeg. Het voegt niets toe aan wat we al wisten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
O ja, en die markantro? Da's nu niet meteen een neutrale bron, om even héél eufemistisch te zijn. Die filmt wat, en verzint het verhaal er vervolgens doodleuk bij.
In zijn tweet heeft @markantro het over "CNN creating the narrative" en dat is volgens mij de spijker op de kop. Hij beweert bijvoorbeeld niet dat die demonstranten ingehuurd zijn door CNN. Anderen hebben dat wel beweerd en het is dat dat snopes probeert te debunken.

Dat CNN hier een verhaal fabriceert blijft echter staan als een huis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als je dan daadwerkelijk wil blijven beweren dat dit opgezet spel was van CNN, dan wil je dus zeggen dat er een Grote Boze Samenzwering was van alle nieuwsstations, de politie, én de lokale organisatie van die niet-bestaande betoging.

Weet je, als jij daar beter van slaapt...
Gisteren werd een medewerkster van een crèche neergestoken door drie vrouwen die riepen "Allah will get you!":

http://www.guardian-series.co.uk/new...rror_incident/

Raad eens wat de BBC wegknipt uit het verhaal van de ooggetuige:

https://twitter.com/markantro/status/872523794916810752

Het NOS journaal deed hetzelfde met een ooggetuige van de "London Bridge attack":
http://forum.politics.be/showthread....42#post8462142

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Jullie interesseren de 'feiten' evenveel als re-act, die dit bericht postten. Ik heb daar ook op gereageerd, met dezelfde info die ik hier gepost heb. Ze hebben die reactie nooit geplaatst, nooit voorbij de 'moderatie' geraakt. Van kritiek of tegengestelde ideeën houden ze daar immers niet, dus doen ze alsof het niet bestaat. Da's echt wel alles wat ik over die site moet weten...
Dat re-act een mottige site is wil ik gerust aannemen. Maar dat doet niets af van het waarheidsgehalte van wat @markantro heeft gepost op twitter.
vanderzapig is offline