Los bericht bekijken
Oud 22 september 2017, 07:47   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Verhalen uit de 5de eeuw die zich afspelen in de 21ste eeuw. Onder het mom van mensenliefde, vluchtelingenrechten en het aanpakken van pensioenproblemen wordt Europa onder de voet gelopen door barbaren en haar bevolking verkracht en uitgeroeid.

Ik denk dat ik zo iets ook al heb laten gebeuren ook. Een oudere dame op de tram kwam naar de chauffeur waarschuwen dat er een meisje werd lastig gevallen. Ik ben toen gaan kijken wat er aan de hand was en het leek me in orde (ik had die vijf mensen ook al aan de halte zien fikfakken) maar later bedacht ik me dat ik naar de leeftijd van het meisje had moeten vragen want de mannen waren dertigers en veertigers terwijl zij er weliswaar bijna twintig uitzag maar evengoed 14 had kunnen zijn.
Ze was zogezegd samen met één van hen en woonde bij hem. Ik vrees dat ik me toen heb laten doen. Vier tegen één. Bedankt politici om onze wapens af te pakken. Als dat meisje jarenlang verkracht wordt dan is dat voor jullie rekening en niet die van mij.
Denkt u dat de Politici daar van wakker liggen?

Zij zijn inderdaad de schuldigen dat dit allemaal is kunnen gebeuren.

Zij zijn de schuldigen, dat zij om de één of andere niet aanwijsbare reden de EU zomaar hebben laten overspoelen door onverlaten die we liever kwijt dan rijk zijn of was dat

Zij zijn diegenen die als de schuldigen moeten aangewezen worden: de Politici. (die mensen waar velen hun stem in bepaalde gevallen op uitgebracht hebben dus)

Maar kom, wie ben ik om er over te oordelen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2017 om 07:50.
Universalia is offline