Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2017, 01:31   #3471
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen hoor ... die heb ik helemaal niet gemist of misschien toch
Kan jij je me misschien even vertellen waar hij in die eerste reactie ( dus niet in die radiostilte) namen noemt ?
Daar gaat het juist over: Trump heeft in zijn eerste reactie niets gezegd, en wordt veroordeeld.
Maar 'o wee' als extreem rechts iets zegt...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
wat is daarmee ?
Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat (extreem-)rechts enkel iets bij naam noemt om een hele populatie valselijk te beschuldigen en te stigmatiseren ?
+
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Niet veel dus... tenzij...ge natuurlijk van mening zijt dat het geen valselijk beschuldiging of stigmatisatie is en dat iedere moslim inderdaad een terrorist is.
...zeg dat dan ook gewoon
Daar zegt u het wederom zelf: een hele populatie valselijk te beschuldigen en te stigmatiseren...

Dus ofwel:
1) zijn alle moslims onschuldig;
2) indien niet, is de beschuldiging vals (zie 1).

Ik hoef niets te zeggen, doch te lezen: de koran schrijft niets valselijk voor met het aanzetten tot een globale genocide van alle niet-gelovigen.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...dat zeg jij
Kun je dat ook aantonen ?
+
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...weerom ... dat zeg jij
Nu nog even aantonen
cfr
uiterst links mag alles, en rechts mag niets. En zie tot waar het ons heeft geleid: tot de rand van een volgende (burger)oorlog. We kunnen blijven pamperen, waarbij zij met aanslagen hun dankbaarheid tonen.

Zie de uiterst rode berichtgeving VRT, het cordon sanitaire...

En u mag aantonen dat het niet zo is



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...waar precies ontken ik dat ?
Maar nu we het er toch over hebben... alle rechtsen zijn dus moordenaars want er was er eentje die het nodig vond zijn wagen in het volk te parkeren
U concludeert - (ook?) voor mezelf? - dat alle rechtsen moordenaars zijn. Ik zeer zeker niet !
En trouwens: ik heb duidelijk gesteld dat de betoging vreedzaam verliep tot de aanslag met de auto. Ik heb dus een duidelijke limiet gesteld in dit geval !


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tiens... zijn moslims nu ook al linkse rakkers ?
Ik zou ze eerder bij (extreem-)rechts onder brengen gezien wat je net kwam te stellen
Ze stemmen nogal massaal op links rood en groen, waarbij deze 2 laatsten nogal zwaar op hun neus zullen krijgen als ze merken dat ze op zichzelf gaan stemmen omdat ze een eigen partij oprichten - en dan is het einde van BE, de EU en de Westerse wereld definitief ingezet **


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...dan hebt ge gelijk hé
Een mooier slotpleidooi van openbaar aanklager kan ik me niet bedenken om iemand op de stoel te krijgen
Ik hoef geen gelijk te hebben.
Mijn vraag was uw reactie op het feit dat indien ik gelijk zou hebben betreffende de totale onderwerping (zie **).



PS: wat is uw standpunt tegenover de religie der vrede en hoe ziet u de toekomst?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 augustus 2017 om 01:46.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden