Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2017, 16:34   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Ik denk dat er in 'ons' land in tegenwoordige tijden al meer moskeeën staan dan er kerken te vinden zijn.

Niet dat ik fan ben van welk soort van tempel dan ook maar toch.

Ik gaf de links al meermaals door waar het aantal moskeeën hier in 'ons' land al uitvoerig op beschreven staat.

Verbieden die handel?

Mosquées de Belgique - Moskeeën van België - Mosques of Belgium

Lijst van de moskeeën

De erkende moskeeën in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en in het Vlaams Gewest

Epilog

Ook N-VA kant zich tegen groot moskeecomplex in Gent

Citaat:
GENT - Na het Vlaams Belang kant ook de Gentse N-VA zich tegen de komst van een grote, nieuwe moskee in de Gentse wijk Rabot. Lijsttrekker Elke Sleurs noemt het gebouw "niet op maat van de wijk". "Dit dreigt de integratie van Turkse Gentenaars geen stap vooruit te helpen. Wel integendeel."
Nieuwe moskee niet opgezet met kritiek van N-VA

Citaat:
GENT - Diyanet België, de organisatie achter de nieuwe, grote moskee in de Gentse Rabotwijk, is niet opgezet met de kritiek die N-VA maandagochtend uitte. Woordvoerder Ercan Tok benadrukt dat de bouwvergunning in orde is, de moskee openstaat voor iedereen en er geen geld uit Turkije komt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2017 om 16:53.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden