Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2017, 06:33   #154
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zeer juist, maar hier had ik het wel op wij , de blanken, ons wordt verweten dat we racisten zijn, om het even tot welke partij we behoren. Eender wie die wat dan ook zegt tegen een allochtoon, dat die niet graag hoort, wordt uitgescholden voor, "Racist!".

Iedereen die ook maar over meer dan één hersencel beschikt had dat zo wel begrepen.

Er zijn er natuurlijk ook bij die moedwillig willen doen alsof ze het niet zo begrepen hebben om eens hun gal te kunnen spuwen op de Blokkers.

Mensen zoals gij zijn al afkerig tegen soortgenoten die ten opzichte van hen van een andere politieke overtuiging zijn, wat zouden die dan niet racistisch zijn? Die maken hun eigen wijs dat ze geen racisten zijn.

Marokkanen,... echte Marokkanen, verfoeien ook de Berbers die hier zitten, dat noemen ze zelf het uitschot van ginder wat ze daar liever kwijt dan rijk zijn, maar, 't zijn geen racisten want ze zeggen het over bevolkingsgroepen uit hun eigen land. Als wij, blanken, dat zelfde zouden zeggen zijn we" WEL" racisten.

Ik ben dan wel misschien een Blokkertje maar dan wel een die peter is over een Georgisch jongetje en als je tegen dat jongetje zijn vader zou zeggen dat ik een racist ben dan is de kans zeer groot dat hij jou een rolstoel als geschenk bezorgt, want ge zult er ene nodig hebben dan denk ik.
"soortgenoten" ???

In geen honderd jaar...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden