Los bericht bekijken
Oud 25 september 2017, 07:27   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Wat een spijtige zaak is me dat zeg.

Opnieuw kozen de domme domme domme Duitsers voor een getraumatiseerd vrouwmens die haar zinnen gezet heeft om Duitsland en de rest van Europa te laten overspoelen door vreemdelingen, bootvluchtelingen, illegalen.

Mochten er op huidig ogenblik meisjes/vrouwen verkracht worden door die inwijkelingen, ik kan er echt géén compassie met hebben dan.

Ook mijn Duitse wagen vliegt buiten in de zin van, geen geld meer naar daar.

Denkt die Duitse geit nu echt dat ze met wat ze allemaal doet (Europa overhoop gooien) kan veranderen en schoonpraten/uitvegen wat er in een VER verleden gebeurd is? Wat een domme gans met alle respect voor Moeder de Gans. (die van de verhalen hé)

Ik verschiet ervan dat die Duitsers zo'n domme mensen zijn.

Laten we gelijk ook al die vluchtelingen naar Duitsland doorsturen.

Ok, alle gekheid op een stokje, in Duitsland moet je niet gaan kiezen als je dat niet wil dus zullen er véél thuisgebleven zijn maar die thuisblijvers moeten dan wel maar akkoord gaan met wat er op huidig ogenblik verkozen is, merkel wir schaffen das dus. Dat gaat nog vonken geven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden