Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2005, 22:01   #55
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Blijkbaar kunnen buitenstaanders wel wat veel Vlamingen niet kunnen: de belgische situatie objectief beoordelen. De oplossing die in dit artikel wordt naar voren gedragen is misschien een beetje extreem, maar de vergelijking die aangekaart wordt is dit helemaal niet. Ik vind dit een prachtige analyse van ons B-H-V probleem, hopelijk doet het ook een aantal Vlamingen inzien dat het franstalige imperialisme dringend een halt toegeroepen moet worden, en als we daar de Nederlanders voor nodig hebben, leer ik met veel plezier het Wilhelmus lied.

Als inwoner van B-H-V, zeg ik met veel plezier: FRANSE RATTEN, ROL UW MATTEN!

Wat vinden jullie van deze analyse?
Mag ik eens concrete voorbeelden van slechte ervaringen met franstaligen in uw gemeente? Ik ben opgegroeid in een dorpje dicht bij de Nederlandse grens. Die gemeente wordt grotendeels bevolkt door Nederlanders. Op Koninginnendag hangen ze de oranje vlag buiten, met de voetbal wordt er vuurwerk afgestoken... Maar heeft u mij al eens horen roepen: hollandse ratten, rol uw matten?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline