Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2017, 11:36   #39
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Euh het is niet omdat jullie minder afval hebben dat ik daarom te veel heb.... Daar zitten overigens bar weinig verpakkingen van afhaalmaaltijden/voorverpakte brol bij vermits ik veel zelf kook.

Tja, ik heb nu eenmaal een tamelijk consequent gebruik van oa melk waardoor ik in totaal zo'n 60 tetrabricks erdoor jaag, om van m'n wc-papier zakjes maar te zwijgen vermits anders m'n toilet verstopt raakt. Kan er ook niet aandoen dat de huisbaas een 'système économique' op de chasse d'eau heeft gezet waardoor ik niet te goei kan doorspoelen + dat ik sowieso graag met veel papier te werk ga, o ja en de babydoekjes niet te vergeten die men eveneens niet zomaar in het toilet kan werpen.

Ik ga me niet bezighouden met dat elke dag in een openbare vuilnisbak te gaan gooien (zoals ik nogal wat oudjes om me heen zie doen, jawel de miserie tiert hier in feite welig als je er even bij stilstaat, veel mensen sukkelen met de dagdagelijkse beslommeringen heb ik zo de indruk en dat komt heus niet door de 'multicul apen' zoals VuileMuileKoek weeral insinueert).

Precies alsof de N-Va & co nog niet genoeg GAS-boetes en allerhande tax-verhogingen aan het uitvoeren zijn........ Pffft.
60 Tetrabricks? Dit moet niet bij het restafval maar bij de PMD. Dit is pakken goedkoper dan restafval. Ik ken me niet inbeelden dat ze ergens in Vlaanderen geen PMD zakken ophalen.

En die 60, is dit per maand? Dit zijn er 2 per dag, voor 1 persoon? Dit lijkt me wel wat veel, maar je drinkt wat je wil natuurlijk.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden