Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2017, 12:46   #7
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Man wordt gezien op plek waar hij niet mag komen.
Politie maant hem aan te stoppen en vraagt zijn rijbewijs.
Man rukt rijbewijs uit handen politie en rijdt vervolgens in op een menigte.

Dit is toch duidelijk een daad van impulsieve agressie. Al dan niet geholpen door het feit dat bij de ramadan een lage bloedsuikerspiegel heel normaal is en vooral eigen schuld dikke bult. Maar of daar 2 mensen voor in coma moeten liggen en anderen op de operatietafel en hun leven brutaal volledig moest worden veranderd, omdat zij op een stationsplein liepen in een grote stad in Europa???

Mogelijk zijn er inderdaad geen sporen van radicalisering te vinden in zijn huis of zelfs wijde omgeving. Al kan dat op zo'n korte tijd onmogelijk onderzocht worden bij mijn weten!
Maar de man had genoeg verhaaltjes binnengekregen over rammingen van personen en wou gewoon schoon zijn kans wagen. Dat lijkt me toch bijzonder duidelijk in dit verhaal?

En dat je niet meer erg wel bent na een accident met alle bloederigheid en kopstoten vandien voor jezelf lijkt me niet onaannemelijk.
Maar of dat dan een verklaring is voor je daden?

Komaan zeg.

In Antwerpen zagen we hetzelfde: man poogt op mensen in te rijden, raakt niemand. Conclusie: man is een brave gast die gewoon verkeerde afslag nam. Toevallig lagen er ook geen betonblokken dus het was niet duidelijk zgn.
Kofferinhoud vergeten we even.

Gewoon doorlopen, niets aan het handje.



http://www.at5.nl/artikelen/169978/m...-in-ziekenhuis
Paddenstoel is offline