Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2017, 09:54   #23
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik heb er mij niet over uitgesproken of volksverhuizingen al dan niet goed of slecht zijn. Ik heb gewoon gezegd dat ze van alle tijden zijn. Heb ik daarmee een gevoelige snaar geraakt?
Over welke gevoelige snaar heeft u het??? De gevoelige snaar dat de mensen zich maar moeten laten in de luren leggen door totaal gecorrumpeerde machtsveroveraars???
Indien volksverhuizingen van alle tijden zijn, gezien de geschiedenis, en wij dat weten, wat belet ons om een gecontroleerde en werkzame volksverhuizing in de stijgers te zetten... Oh neen, dat mag niet, wij moeten het uitschot en de profiteurs het eerste binnen laten en wij moeten ons, op straffe van door de eigen maatschappelijke vertegenwoordigers voor drek te worden uitgescholden, aan hen aanpassen ipv dat zij wat moeite zouden moeten doen om zich aan ons aan te passen...
Wij moeten onze geldbuidel wagenwijd open zetten en wij moeten machteloos toezien hoe heel onze samenleving, niet door die volksverhuizing, maar door het machtsmisbruik van de profiteurs van eigen bodem totaal de vernieling in wordt gereden...

Wat een gemakkelijk en onnozel commentaar met af te komen dat volksverhuizingen van alle tijden zouden zijn alsof wij nog altijd in het stenen tijdperk leven en alsof wij niet technisch, economisch, wetenschappelijk en maatschappelijk het vernuft bezitten om alles in goede banen te leiden...
Oh neen, dat mag niet, dat zou de volksverhuizers teveel tegen de schenen stampen zijn...
Zoals de francofonie éénzijdig kiest voor de francofone ééntaligheid en daarna komt wenen, zelfs heel verontwaardig de Vlamingen wil afstraffen omdat ze hen met de neus durft te wrijven op de gevolgen van hun francofone ééntaligheid...
Neen, neen, wij hebben het recht om ééntalig te zijn en jullie hebben de plicht om ons alle voordelen van de tweetaligheid te blijven verzekeren...
La Belgique, kromgegroeid tot in zijn diepste merg...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden