Los bericht bekijken
Oud 29 december 2016, 02:32   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Neen, hij is betrapt als dubbelnick van pontifex en nu durft hij zijn kop niet meer te laten zien.

En alsof Knuppeltje dat niet weet.. lol ze zijn al 14 jaar op dit forum samen, het heeft zelfs nog de ronde gedaan dat ze dezelfde persoon waren lol; de namen superstaaf<=> knuppel ; de tegenstelling vl-nationalist <=> belgicist, wellicht de allereerste trol op het forum moest het waar zijn. Zelf heeft hij gezegd dat ze mekaar persoonlijk kennen en goed overeenkomen.

Of het waar is interesseert me geen bal, maar het valt wel op dat een gebruiker als 'knuppel' met véél wegkomt.

deze thread is een voorbeeld van zijn cynisme;

http://forum.politics.be/showthread.php?t=222226

Overigens had ik liever staaf op het forum, om eerlijk te zijn.
De inhoud van zijn 'schrijvelarij' is misschien mager, de vorm is meestal heerlijk om te lezen.
Al goed dat de inhoud van jouw schrijvelarij zo denderend is, hé kabouter. Wat zouden de koetjes en kalfjes zonder jou beginnen?

En neen, "Knuppeltje" wist niet dat ze betrapt was als dubbelnick van Pontifex. Dat bedoelde je toch?
Kan je even linken naar die bewuste draad, dan kan ik tenminste controleren of "Knuppeltje" betrokken was in de betreffende discussie.

Het klopt dat Superstaaf en "Knuppeltje" door Maarten himself op dit forum werden uitgenodigd. Wie graag weet wie hier aan zelfbevrediging zit te doen raad ik aan om eens bij Maarten te rade te gaan.

Ik zal je nog wat extra voer geven, kabouter. Niet dat het jou een bal interesseert, maar ik gun jou een extraatje.
Voor we naar hier verkasten (niet samen, maar de ene eerst en de andere later) "kenden" Superstaaf en Knuppeltje elkaar al enkele jaren via "Zwart en Wit" van Jurgen Verstrepen. Die twee (of is het één?) kennen mekaar dus misschien al 20 jaar. D�*t verklaart misschien "dat Knuppeltje met veel wegkomt".
Maar wacht! Deed het niet de ronde dat Knuppel en Staaf dezelfde persoon was? Maakte jij misschien deel uit van de ronde waarin dat gerucht de ronde deed?

Toch erg hé, dat een diehard Vlaams-nationalist goed overeen komt met een diehard belgicist. Nog even en het gerucht gaat dat die twee hun zilveren bruiloft binnenkort vieren. Oeps, zijn daar geen twee personen voor nodig? Staaf en Knuppel zijn dan toch niet één en dezelfde persoon?

Ik heb het je vanavond al eens aangeraden, kabouter. Zet die fles weg en duik in je tram. Morgen zie je misschien niet meer dubbel wat je vandaag als enkel probeert te slijten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 december 2016 om 02:36.
Knuppel is offline