Discussie: Creationisme
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2017, 21:08   #238
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Nooit gezien of zijn de potten en pannen ook al een matrix?...
Of moet er weer ingezoomd worden zoals met de beweging?
De mens is een denkend wezen in de eerste plaats en kan veel denken en begrijpen wat hij niet kan zien.
De kolonisatie van deze wereld is allang achter de rug en we zijn nu aan de ruimtevaart begonnen.
Dat is allemaal heel erg onduidelijk.
Duidelijk is mijn atoomtheorie en dat is de grote uitdaging voor de mensheid die serieus te nemen.
Hoe kan iemand die zich zo met de microwereld inlaat niet gehoord hebben van DE matrix? Komaan Harrie, je stelt me teleur.
Er moet niet ingezoomd worden, kijk om je heen. Maar nu is de vraag: is het holografisch? Stel je dat eens voor...

Over de kolonisatie van andere werelden die achter de rug zijn... Kan best kloppen. Ik heb eens een youtubefilm gezien. Iemand haalde een foto van de website op ESA en verlichtte die. En wat zagen wij? Agricultuur op Mars. Ik heb die foto toen zelf gedownload rechtstreeks van de site en zelf belicht, en inderdaad. Het was identiek hetzelfde als uit die youtube film.

Waarom is het onduidelijk om te begrijpen dat het woord daad is geworden?
De atoomtheorie biedt geen verlossing Harrie. Niet voor jou, niet voor mij, niet voor niemand. Maar wanneer de puzzel samenvalt en we beleven een "eureka" moment, daarin vinden wij God. Ik vind geen puzzelstuk in jouw atoomtheorie. Helaas, sorry.
Peche is offline   Met citaat antwoorden