Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2024, 07:45   #11
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Volgens mij is zeuneke de kluns op wiens kop het valt, omdat hij toevallig een tang van een stagemeesteres had. Maar dit moet de gewoonte zijn he.

Kortom, waarschijnlijk zit de helft van die magistraten daar met doorgestoken kaart als ze zeuneke of dochter zijn van.

Die advocate is nogal een snertwijf om dat zomaar openbaar te maken. Misschien heeft zij destijds eerlijk het magistraten examen geprobeerd en gebuisd, he, want ze was niet de dochter van. Maar om zomaar zoiets bloot te geven is nogal straffen toebak. Kon die haar klepper niet houden en een oogske pinken naar pa en ma ?

Als ge tegenwoordig uw kennissen al niet meer moogt helpen, waar gaan we naartoe he !

Ik neem aan dat al die kwieten die den Acid een smeerlapke vonden, nu ook van mijn mening zijn dat die advokate nogal een snerwijf is he.

Appelen en citroenen vergelijken ...

De zaak Dia werd correct en in lijn met eerdere zaken beslist en wat de YT-spast vervolgens deed was er radicaal over. Wat we in de huidige zaak zien is van een heel andere orde. Puur nepotisme zoals we dat kennen uit bananenrepublieken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 5 maart 2024 om 07:47.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden