Los bericht bekijken
Oud 5 december 2017, 10:03   #495
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het zal uw vriendin maar overkomen....pure walging is het enige wat in dit geval nog gepast is.

Zweden – Toen de groepsverkrachtte vrouw werd gedwongen om een ​​van de mannen af te zuigen was ze droog in haar mond. Een van de andere mannen die de vrouw van achteren penetreerde hielp toen. Hij spuugde de vrouw in haar mond, zodat ze vervolgens een andere verkrachter kon blijven pijpen. Dit blijkt uit het verhoor in het vooronderzoekprotocol van de politie.
Een vrouw werd mishandeld en meerdere uren door een groot aantal asielzoekers groepsverkracht. Toen ze na de groepsverkrachting hulp zocht in het centrum van Fittja werd haar verteld dat ze walgelijk was. Het was pas nadat ze het centraal station van Stockholm wist te bereiken dat ze erin slaagde om contact op te nemen met de politie die haar vervolgens naar het ziekenhuis bracht.

In een uitgebreid vooronderzoekprotocol wordt beschreven hoe de vrouw werd vastgehouden, mishandeld en meerdere malen werd verkracht door verschillende mannen. Gedeeltes van de groepsverkrachting werden ook met mobiele telefoons gefilmd. Evenzo werd haar geld gestolen in verband met de verkrachting, schrijft de politie.

In een deel van het onderzoeksrapport waarin de politie een van de mannen ondervraagt, zegt hij dat de vrouw droog in haar mond was toen ze een van de mannen pijpte. Tegelijkertijd werd ze door een andere man van achteren gepenetreerd. De man die haar van achteren penetreerde, besloot om “te helpen” om het probleem van een droge mond op te lossen.

“Open je mond, zei hij, en toen ze haar mond opende spuugde hij, toen hij speeksel had gemaakt, eenvoudigweg in haar mond en daarna begon ze weer te pijpen”, vertelde een van de mannen tijdens de ondervraging.


“Soms drie tegelijk”

In een rechtsgetuigschrift van het Söderziekenhuis staat dat “de mannen aan N.N.’s haar begonnen te trekken, haar kleding afscheuren, duwen N.N. op de grond, pakken haar hoofd vast en bonken het op de stenen trap. Daarna beginnen ze haar te verkrachten”. Verder staat er dat “minstens acht tot negen mannen haar zowel oraal, vaginaal als anaal zijn binnengedrongen. Soms drie man tegelijkertijd”. Naar schatting duurde de groepsverkrachting vier uur.

De jongste aanwezige man wordt geschat op ongeveer 15 jaar oud. Volgens het vooronderzoekprotocol is hem door de andere mannen gezegd “jij mag haar niet neuken”.

“Ze hebben zowel in haar als op haar, en op haar kleding geëjaculeerd”, staat in het vooronderzoekprotocol.

Drie mannen die in hechtenis zaten, worden beschuldigd van grove verkrachting. Nog twee mannen worden beschuldigd van medeplichtigheid aan grove verkrachting. Het proces gaat deze week door.

Bron:

https://nyheteridag.se/spottade-grup...ar-hon-sog-av/
Ik dacht, ik ga eens opzoeken of ik een andere bron vind die dit verhaal kan bevestigen.

Plenty! Echt, heel veel... maar ze linken allemaal terug naar dit artikel (Infowars, stromfront,... you name it)

Nyheter Idag is zo mogelijk nog rascister dan Breitbart. Sta me toe om dit verslag met een kilo zout te nemen.

Heb je geen kritische bedenkingen, Skobelev? Waarom is er geen enkele andere Zweedse bron voor dit verhaal (ik heb toch niks gevonden...)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden