Los bericht bekijken
Oud 13 september 2011, 17:38   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Wij lijfeigenen van Nederland en België



[Grieks protest]


Wij lijfeigenen van Nederland en België

Ligt het aan mij, ik zie overal nazies. Het bestuur is overgenomen door nazies die niet alleen weer een holocaust plannen, maat ons eerst van al ons belastinggeld gaan beroven. Ik wordt ziek van de onzekerheid over de toekomst. De rechtsonzekerheid. Het feit dat de pensioenen niet gegarandeerd zijn. Maar ook dat je het verhaal van de regering niet kan vertrrouwen. Voor de crisis verzekerde Wouter Bos ons dat het allemaal heel goed ging met de economie. En plots kwam de klap en verlieten de ratten het zinkende schip. In juni was de economische groei nor meer dan 1,75%, nu is het nauwelijks één. Wij zouden boven de Europese norm van werkelozen zijn, nu zijn wij gelijk aan de andere Europese landen. Er moeten meer bijstandstrekkers aan het werk, maar er is geen werk. Er is geen werk maar er moeten meer Polen komen. En een minderheidsregering die in het zadel wordt gehouden door een politieke partij die geen partij is, die geen leden of interne structuren heeft. En niemand die voorstelt om toch maar weer verkiezingen te houden, voor de rust en temeer daat de regering heleboel fundamentele beslissingen moet nemen tav Europa, de euro, oorlog tegen de Arabieren etc. Kortom, zowat alle draden op dit deelforum zijn een uiting van het onbehagen van welmenende burgers.
Mijn onderzoek naar de adel brengt mij natuurlijk ook bij hun lijfeigenen waarover niet echt veel is geschreven. Maar dat is blijkbaar wat men van ons wil maken. Zelf de wooncorporaties bepalen hoe je moet leven en of je op reis mag. Onze parlementariers stemmen in met de vreemdste wetsvoorstellen, zoals een verbod op ritueel slachten waarmee je luid en duidelijk tegen moslims zegt dat ze moeten oprotten. Nadat je eerst zelg naar hier haalde en vond dat ze moesten integreren. Weldenkende mensen begrijpen dat onze nazieleiding ons ophitst tegen de allochtonen, om de aandacht af te leiden van de elite die onze belastingkist leegrooft. Want elke aanval op een deel van de bevolking, is een aanval op de vrijheden van het hele volk.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 september 2011 om 17:43.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden