Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 21:09   #355
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Religie die een band legt met de origine in jouw ogen en in die van de Vuil-B-killer... waarmee dus het racisme duidelijk is..sympathiseer je zo met HVT?

Nee, hier wordt enkel aangehaald dat bepaalde mensen zich qua kleding en gedrag van anderen willen onderscheiden en dat dit met politieke motieven kan zijn.
Voorbeeld dat dit ook onschuldiger kan zijn: ik zie tegenwoordig geen enkel tienermeisje in de bloemetjesjurk van haar oma rondlopen.

Enne, die vergelijking hoofddoek met SS-uniform zegt wel véél over jou. Grootvader en grootoom van HVT waren idd WaffenSS.
Je kan op veel sites die foto vinden van Karel Dillen die de Hitlergroet brengt (volgens het Vuil-B zou die na de oorlog genomen zijn. Dan werkte hij toch mee en was er zo geen "terreur"..)

De Romeinse groet, de rechterarm opsteken naar een hoger geplaatst persoon, was voor de jaren '30 heel gebruikelijk. Heb op oude nieuwsberichten gezien hoe een groep kinderen koning Albert l ook met gestrekte rechterarm in de lucht begroette, terwijl ze voorbij liepen. Waren dat ook nazi's? Net als de swatsika is dit het bewijs dat Hitler eigenlijk geen groot uitvinder was. Enkel de woorden heeft hij veranderd.
Daarnaast zijn er vele jonge mannen en jongens vroeger misleid door de propaganda om mee te strijden met de Duitse bezetters. Vergelijk het met de jongens die nu in de Al Quada propaganda trappen.

PS, hoeveel atheïsten schoten er hier op nonnen? Wanneer was de laatste?

Heu, geen tot zover ik weet. De vorige paus is wel ooit neergeschoten geweest door een Turk (geloof ik).
__________________________________________________ ________

Overigens ben ik van mening dat, om consequent te blijven met zijn nick, minstens één deelnemer aan deze thread aan zelfdoding zou moeten doen

Na u, zou ik zeggen. Was Socrates ook geen filosoof?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline