Los bericht bekijken
Oud 24 april 2017, 18:37   #905
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je bent dus bereid om de hele maatscahppij naar de verdoemenis te helpen zo lang de euro maar stabiel blijft.

We zitten nu al met no go zones voor vrouwen in grootsteden. Met zones waar de sharia is ingevoerd. De etnische achtergrond van de populatie in gevangenissen spreekt boekdelen.

Waarschijnlijk is het je natte droom als ondernemer dat er straks miljoenen onbeschaafde vluchtelingen klaarstaan om tegen een hongerloon bij jou te komen werken, ten koste van de echte Vlaming met zijn 2 kinderen.

Het eigenbelang boven het maatschappelijke belang.

En de burger moet vrezen voor een presidentschap van Le Pen die hier een einde aan wil maken.

Yeah right

Nee want het is in mijn belang dat consumenten mijn producten kunnen kopen en dus een goed inkomen hebben. Moesten alle Vlamingen die te lui zijn om een job te aanvaarden werken dan zouden de werkgevers zich niet moeten richten tot allochtonen.

En nee ik betaal de wettelijke lonen en soms een pak erover voor wie het waard is. Dat hongerloon is zever, geen enkel normaal bedrijf riskeert zich op straffe van boete of zware veroordeling mensen onder het minima te betalen. Een goede allochtoon betaal ik meer dan een "normaal of minder" presterende Vlaming en dat is pas mijn eigenbelang.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden