Los bericht bekijken
Oud 30 september 2017, 17:57   #54
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Het begrijpen én interpreteren van een ironisch bericht is niet altijd gemakkelijk, daarom pas ik het maar zelden toe. Jouw reactie bewijst dat.

Je vergelijking met de familie Backeljauw vind ik trouwens stom. Er is geen enkel aanknopingspunt. Luc Wijns is goed in de Gamma-publiciteit en de "crimiclowns". De familie Bacheljauw is een vulgaire serie, een toegeving aan de gemiddelde smaak van de VTM kijker.

Aan het aantal draden dat je lanceert zie ik dat je niet onmiddellijk de vulgariteit opzoekt maar sommige onderwerpen zijn wel zéér vreemd. Je doet maar.

Slechte bevraging. Men kon beter de vraag stellen of men voor of tegen de splitsing is van de eigen partij. En er meteen bijvragen waarom men die zienswijze verdedigt. En wel anoniem dan want anders stemt er niemand.
België doet niks. Het is een land. Wie ligt er nu wakker van dat het bestaat uit één of twee delen? Schijnbaar laten de partijen zelf er hun slaap voor.
Eendracht bestendigt macht. De macht moet niet meer gemaakt worden.
Die is er al.
Buiten het verbrassen van geld bestaat België wel nog op papier maar niet in het echt. We moeten hier allemaal luisteren als schoothondjes als Europa spreekt. En ik ben nog steeds op zoek naar het partijprogramma dat ons bij een der vorige verkiezingen democratisch werd voorgelegd en waarin deze gang van zaken ter stemming werd voorgelegd.
Maar........ik vind niks over het al of niet afbouwen van eigen souvereiniteit.
Bijgevolg heb ik reeds jaren op de verkeerden gestemd wegens onwetendheid. Nochtans stemde ik altijd voor "de goei".
Maar.......zijn die er nog? Ook dat weet ik niet meer.
Maar zolang ik niks mag weten stem ik voor niemand meer.
Alleen Lucifer maakt nog een kans. Die vent is tenminste nog eerlijk.
Weet er soms iemand op welke lijst hij staat? Want ook dat weet ik nog niet.
Erg hee!!!!!
En natuurlijk heb ik niks tegen België. België zelf heeft mij nooit iets in de weg gelegd. Waarom zou ik dan tegen zijn?
werkman is offline   Met citaat antwoorden