Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 14:09   #19
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie is men?
Ik weet het alvast niet.
Ik reken mezelf tot die "men" en alleen al in deze draad zie ik behalve ViveLaBelgique nog minstens 2 anderen die zich daar toe rekenen.

En kun je ook inhoudelijk antwoorden op deze waarheden als een koe:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Theo Francken heeft juist niets opgekuisd. Geen mensen en ook geen problemen. Het is de lokale politie die heeft ingegrepen. Theo Francken heeft daar niets mee te zien.

Theo Francken creëert juist extra puinhoop door zijn laks beleid. De asielkraan wordt weer opengedraaid. De maatregelen van Maggie De Block worden teruggedraaid. De sans-papiers gaan opnieuw vrijuit. Meer nog; hij smokkelt mensen uit de middellandse zee en het nabije Oosten naar ons land.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Er zijn meer dan voldoende vermoedens om een razzia te houden in het bezet hotel en de illegalen te registreren en geseinde criminelen naar gesloten centra te brengen. De niet illegale krakers kunnen aangehouden worden wegens hulp aan mensenhandel.

Hier dient Theo Francken gewoon een circulaire voor op te stellen. Dit heeft hij steeds nagelaten en dit leidt tot toestanden als deze ( leegstaand hotel gekraakt door sans-papiers).
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden