Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2008, 14:07   #11
Texas Ranger
Partijlid
 
Texas Ranger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Alles...
U bent ziende blind of zo??? Of vrouwenhater? Of onverbeterlijke homo? Iedere macho smelt weg voor Annelies Beck als sneeuw voor de zon! Ook Lieven Verstraete kan zijn bewondering niet wegsteken als je het mij vraagt...
Laatst leek hij nog een halfslachtig huwelijksaanzoek te doen: in een recente uitzending over de kredietcrisis was de zegsman van Test-Aankoop te gast die een simulatie maakte van hoe hun gezamelijke bankrekening er zou uitzien na de huidige beursperikelen, gesteld, zo zei hij, dat ze getrouwd waren... Verstraete maakte van de gelegenheid gebruik om zich op het einde van de uitzending tot Annelies te richten met de opmerking: "Dan moeten we eerst onze beider rekeningen controleren voor we trouwen, Annelies..." Echt waar, dat zij hij echt, gekscherend weliswaar. Annelies (superintelligent, ik zei het al) pareerde zonder verpinken met: "Bij mij zal er allezins niet veel te rapen zijn!" (dubbelzinnig op te vatten?) Tenminste: ik vatte het dubbelzinnig op en viel haast van mijn stoel van het lachen, wat een spitse humor! Weet iemand of ze nog vrijgezel is?
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden