Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2011, 00:09   #282
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Hiervoor was ik van mening dat iedereen zijn of haar mening mocht uiten op dit forum. En was ik tegen het drukken van op het driehoekje.

Maar nu... De kwaliteit van het forum is onbestaande. Wie bewoont het hier?
Vanuit hun donkere en vochtige holletjes gekropen troglodieten, die met hun schrale, geatrofeerde ogen de wereld menen te zien en proberen te vertellen wat ze zien.
Zure bejaarden, wiens geest gestold is als kaarsvet na het uitdoven van de kaars, en die krampachtig verzet leveren tegen elke verandering die niet voldoet aan hoe de wereld in hun gestolde geest zit.
Gefrustreerde, haatvolle depressivo's en kleine zelfstandigen, die ofwel door jaloezie op het groter zwembad van de buurman, ofwel door bijtende eenzaamheid, sociaal isolement en depressie die hen letterlijk kromtrekt woede opbouwen en dit gaan afreageren op de moslims, op de werklozen, op de vreemdelingen...

Ze zijn hier oververtegenwoordigd en niet nodig. Hun mening is al lang gekend en wordt enkel keer na keer herkauwd. Ze schelden, roepen, tieren, negeren serieuze argumenten, zorgen ervoor dat serieuze discussies onmogelijk zijn en goede forummers wegblijven. Ze mogen naar andere fora gaan voor gelijkgezinden waar ze elk HLN-artikel over allochtonen kunnen dissecteren en deconstrueren. De recente reeks bans, die voor Eigenzinnig, Sus Iratus, Circe (helaas weer terug) en Grimbergen is een zeer goede zaak, en ik hoop dat dit zo voortgaat tot die mannetjes allemaal naar HLN-bizar zijn gekieperd.
forum.politics.be is inderdaad een verlengde van HLN
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline