Los bericht bekijken
Oud 12 november 2017, 17:03   #20
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mocht onze Schoofzak ooit door omstandigheden weerhouden zijn van zijn partij als forumwoordvoerder tegen alle verstand in te verdedigen, kun jij naadloos overnemen. Deze reactie is beter dan elk sollicitatiegesprek.

Die blok-creatuur zijn vraag was pertinent. Jij danst er hooghartig rond, geeft een vraag als antwoord en schuwt zelfs de retorische truuk van de hypothetische vraagstelling niet. Ben je een seminarist ? Of heb je je priesterwijding reeds ondergaan ?
Dank U,dank U,ik doe echt mijn best weet je....


Ach,ik ben ook al lang aan een ouderdom gekomen,(en altijd werkzaam zijn in industriele sectoren helpt ook ) dat "symboliek" mij niet interesseert als bezigheid maar "dingen doen op het moment dat ze gedaan kunnen worden" wel.Dat is waar ook ondergetekende regelmatig op afgerekend wordt.Dat is waarop we politici moeten afrekenen.

Dingen zijn niet "ideaal",het is nooit "ideaal",en inderdaad,geleidelijk aan riskeert een partij erdoor af te wijken en naar "ergens anders" te rijden....
Dan zal het weer aan anderen zijn de fakkel over te nemen,de decennia glijden tenslotte ook voorbij...

De ridders van de Vlaamse heraldiek en dito symbolisme kunnen zich ondertussen,jammer genoeg ook op mijn kosten,bezighouden in de oppositie en ons af en toe wat komen amuseren ....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 12 november 2017 om 17:03.
kelt is offline   Met citaat antwoorden