Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 7 december 2017, 13:14   #3937
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jij bent vreselijk jong dat is duidelijk, ik kan het je niet kwalijk nemen maar je weet er niets van totaal niets, van alles wat je beweerd is er geen ballen van aan.
Het enige dat beter is is misschien de geneeskunde alhoewel er in de hospitalen geen wachttijden waren van drie maand. Homo's de ene na de andere oute zich, iedereen kon gaan studeren, je had als alleenstaande arbeider 25% van je wedde nodig om je vaste kosten te betalen, een nieuwe auto koste ongeveer drie a vier maal je maandloon, de dolle mina's maakten hun opgang, de provo's de hippy's en ga zo maar verder.
En ja we hadden Horion en de vampier maar daar bleef het bij.
Diegenen die die tijd niet meegemaakt hebben kunnen zichzelf geen voorstelling maken hoe het was.
Maar terug Trump, waarschijnlijk de beste president ooit.
ik ben toch oud genoeg om Horion te kennen hoor. nipt, maar toch. Daarnaast weet ik dat vrouwen nog niet zo heel lang een eigen bankrekening mogen hebben.

Trump: als jij dat vindt, zeer goed voor jou. ik vind van niet, maar blijkbaar is dat een mening die verboden is.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden