Los bericht bekijken
Oud 4 november 2017, 13:40   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Termont is van hetzelfde kaliber. Heeft veel gedaan voor Gent. Maar dat is niet louter zijn verdienste, maar de verdienste van de 'paarse' ploeg die al een tijdje in het harnas zat voordat Termont burgemeester werd.

Wat De Wever nu specifiek voor Antwerpen al gepresteerd heeft, valt me niet zo te binnen.

Maar u moogt mijn geest altijd verlichten. Want ik zie niet zoveel verschil tussen het beleid van Janssens en het beleid van De Wever.
Enkel de vastgoed-lobby floreert doordat BDW eigenlijk geen kloten kent van bestuur, en alles overlaat aan zijn schepenen. Daardoor heeft Rob Envelop zijn duistere affaires (cfr de reportages in Apache.be) zonder enige controle kunnen uitvoeren. Het débacle met de sinksenfoor was blijkbaar de laatste stap, maar eentje te ver omdat die mensen er zich niet bij neerleggen zoals Rob Envelop hoopte. Op de duur kreeg hij zelfs ruzie met de mandatenkampioen van N-VA die hem verweet van steeds de legale bochten "af te snijden". Nu hindert hij teveel omdat de pers er zich op smeet en vragen stelt waarom BDW dat allemaal toelaat, en daarom vroegen ze hem om op te krassen. De truuk die men eerder toepaste met bdw zijn vroegere kabinetschef Joeri Dillen.
"Veeg het bord af, en doe alsof er niets gebeurde en je van niets weet"...

Antwerpen begint meer en meer te lijken op Brussel van 20 jaar geleden.
Prioriteit voor de vastgoed maffia en voor de rest doen we aan symptoombestrijding en jagen we op jointjes en foutparkeerders.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden