Los bericht bekijken
Oud 4 november 2017, 20:28   #15
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Welk van die twee is Belgie met haar veroordelingen wegens schending van de mensenrechten?
Wie ontwricht nu ons land….was de discussie vraag!

Ok, van de hak op de tak springen thema ontwijken door naar Iran te wijzen nu veroordelingen wegens schending van de mensenrechten. (buiten discussie: Al vind ik het toch heeeeeeeeeeeel raar dat gans de wereld steeds opnieuw naar België afzakt, hun “bazaar” naar hier mee sleurt als er in hun land miserie is, en dan krijgen wij veroordelingen om honderden jaren oude twisten uit het buitenland niet geregeld te krijgen>>> HOE gek kan het zijn?)

Kijk zo werd het onderzoek naar de Bende van Nijvel ook nooit opgelost! Niet Iran maar wel rond de pot draaien en hoe gehandeld werd met luchtballonen op te laten en prit-praat vertellen zonder bewijs... T’ waren gangsters, t’was om het land te ontwrichten, t’ waren ontspoorde Rijkswachters of machtswellustige rijkswachters, Diane cowboys…. Dan werd en spelletje Vlaanderen Wallonië gespeld om het dossier te versmachten enz. Bewust, Duizenden pagina's onderzoek verbrand...

Ter vergelijking: Wie ontwricht nu ons land….door steeds weer toe te laten dat toxische vergiftigende toe standen niet geneutraliseerd worden.

Bewijzen nu niet te verbranden maar steeds weer in de doofpot te stoppen, te bagatelliseren of de schuldigen te knuffelen ......

waardoor het verweer systeem van ons land steeds zwakker word en men het kaf van het koren niet meer kan scheiden door scheefgetrokken percepties allerhande...
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden