Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2017, 07:51   #733
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het is dan ook eenvoudig samen te vatten.
Evolutie is het resultaat van toevallige mutatie en selektie.
Schermen met dure woorden die het orakel zelf maar half begrijpt kan daar niets aan veranderen.
Zelfs op de simpelste vragen wilde hij niet antwoorden maar ontweek het orakel door over zijn discusiepartners te beginnen lullen.
Begrijpelijk dat anders denkenden niet gewenst zijn op zijn nieuwe draad.
Ik heb met die "woordjes" aangetoond dat er geen basis is. Die dure woorden tonen aan dat er meer aan evolutie dan selectie en mutatie is zoals geleerd in de lagere school. Dat ik die dure woorden begrijp is wiedes, ik leg het dan ook uit. Jullie kunnen mij selectie op mutatie niet uitleggen. Niet één is daarin geslaagd.
Ik heb alle vragen beantwoord. Mijn vragen staan open. Zegt toch alles? En waarom worden mijn vragen niet beantwoord? Omdat in het antwoord de tegenstrijdigheid van je eigen uitspraken te vinden is en mijn gelijk bevestigd wordt. Want de uitspraak die ik daarover deed is in 1000 tal artikels terug te vinden. Ik heb ook voorbeelden naar voren gebracht. Hypothetische (isolatie van vissen) en praktijkgerichte voorbeelden (zoals gedomesticeerde honden). Wat weerhoudt jullie amper één artikel te delen die zegt wat jullie zeggen?
Kan je als Geert lame zeggen dat ik om bewijs vraag, maar dat doet de discussie geen goed. Ik heb mijn vragen daar later op aangepast.

En ik juich het andersdenken toe. Ik ga niet ad hominem, ik vat samen wat andere discussiepartners gezegd hebben. Als zij tegen mij duwen, duw ik terug. En ja ik heb zeker al eens gescholden, het is ook moeilijk kalm te blijven in een wereld van lompigheid dat een woord als genetische drift als "duur" verkoopt, maar toch deel wenst te nemen aan discussies boven hun niveau.
Ik zeg nogmaals: Er is geen basis. En al je alleen maar door de bril van selectie en mutatie naar evolutie kijkt, dan heb je heel beperkt gekeken me dunkt. Er is zoveel meer aan de evolutieleer dan wat de meester van het 6e leerjaar erover te leren had. Evenals die van het 6e middelbaar ASO natuurwetenschappen. Maar die zal tenminste niet zeggen dat evolutie een resultaat van mutatie is. Die zal die hypothese naar voren brengen, dat wel. Maar niet als enige.

Laatst gewijzigd door Peche : 21 maart 2017 om 08:12.
Peche is offline   Met citaat antwoorden