Discussie: Psychonaut!
Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2009, 18:48   #59
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ja, omdat de patronen die men ziet onder invloed vaak gelijkaardig zijn. Ik heb al eens gehad dat ik en mijn vrienden hetzelfde patroon zagen in de vloertegels. Bij gebrek aan betere termen omschreven we het als "Inca-achtig".
Die patronen zijn inderdaad Inca achtig. Ik meen dat je ze altijd ziet als je een genoeg hoge dosis op hebt.


Citaat:
Ik weet niet of je al eens hebt meegemaakt dat onder een dosis hallucinogenen het aanvoelt alsof "iets" een uitleg geeft aan je. Niet dat je alleen maar dingen beseft, maar dat het besef kant-en-klaar je hoofd in vloeit.

De mensen omschrijven zulke dingen als goden. Zo ontstaan religies.
Ik denk , eigenlijk ben ik er zeker van, dat er entiteiten in die middelen zitten. De geest van de plant om het zo te zeggen. De paddestoelen zijn dikwijls met meerdere, de ayahuasca is alleen, volgens mijn ervaring. Ze zijn er niet altijd, maar de paddestoelen zie ik als ovaalvormige eniteiten met een kern die bestaat uit bepaalde kleuren, met een soort straling errond. Komt precies overeen met wat de spirituele tradities ook zeggen dat het "causale lichaam" van de mens er uitziet. Het spirituele lichaam dat incarneert.

Ik ben er zeker van dat dit entiteiten zijn, gaccosieerd met de plant, uit hogere dimensies die ons begeleiden.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 11 juni 2009 om 18:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden