Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2017, 10:12   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard Maggie kwaad op PVDA wegens grove leugen

Ik las dit net in de Knack, en inderdaad: zo worden de leden en sympatizwanzen van de pvda en ptb met een klootje in het riet gestuurd:

Citaat:
DE BLOCK: Omdat de oppositie de mensen opstookt! De SP.A blijft maar beweren dat ik geneesmiddelen duurder heb gemaakt, terwijl dat echt onzin is. Alles bij elkaar dalen de prijzen zelfs. En de PVDA is nóg erger. Een tijd geleden stonden militanten van die partij hier voor de deur te betogen tegen de prijsstijging van Pantomed, een middel tegen maagzuur. Aan de patiënten die erbij waren, vroeg mijn woordvoerster hoeveel van dat middel ze gebruikten. Wat bleek? De dosis die zij nodig hadden, werd gewoon terugbetaald. Daarover hadden we drie maanden eerder al een persbericht verstuurd. En wat deed de PVDA? Ze postte een paar uur later op haar website dat Pantomed dankzij haar actie weer zou worden terugbetaald.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ma...T=186534368019
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden