Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2015, 00:06   #58
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik vind dat dit duidelijker is dan het gros van het gezever hier.
Uw gezever. Wat klopt er bij islamitische staat in Syrie en Irak niet volgens de koran ? Sexslavinnen, is het nemen van sexslavinnen als oorlogsbuit onislamitisch ??? Niet-moslims zoals de mafia in Sicilië (waar zouden ze dat vandaan hebben ?) 'beschermingsgeld' doen betalen opdat ze mogen blijven leven als ondergeschikte uitgebuite gediscrimineerde semi-slaaf dhimmi, is dat onislamitisch ??? (sommigen noemen dat onbegrijpelijk 'tolerantie') Zij die zich durven te verzetten tegen hun onderwerping of de islam tegenwerken tenzij door woord (kritiek uiten of 'beledigen'), wanorde in het land scheppen of daad (zich verdedigen of verzetten tegen de militair binnengevallen islamitische invallers), vermoorden op barbaarse wijze, is dat iets onislamitisch ??? Zij die de islam durven te verlaten vermoorden is dat iets onislamitisch ??? Homos (de zonde van lot) en vrouwen die van overspel worden beschuldigd afmaken is dat iets onislamitisch ??? Is de vrouw onderdrukken, ondergeschikt aan de man, iets onislamitisch ??? Ik kan zo wel even doorgaan. Ik kan alles uit de koran halen. Echt niet moeilijk. Dat doen die lui van IS ook. De immorele jihadist koppensneller 'Profeet' Mohammed gaf hen destijds trouwens het voor de moslim 'goede' voorbeeld. Was 'profeet' Mohammed geen moslim ???

Ach ja .. Mensen in brand steken staat niet in de koran .. er staat wel in, wees meedogenloos en zaai terreur in de harten van de ongelovigen. Hoe doe je dat ?? Juist ! Ongelovigen gaan volgens de koran toch zowiezo branden in de hel nietwaar ?

De koran is trouwens maar 1 van de 'heilige' islamitische teksten, je hebt ook de hadiths en het leven van de 'profeet' boeken die de gruwel nog duidelijker maken
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 4 maart 2015 om 00:30.
smiley is offline